Vali Ali Çelik, Jandarma Teşkilatımızın 186. Kuruluş Yıl Dönümü dolayısıyla İl Jandarma Komutanlığını ziyaret etti. İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Necip Çarıkcıoğlu ve beraberindeki jandarma personeli tarafından karşılanan Vali Çelik, tüm teşkilatın yıl dönümünü kutladı. Vali Çelik, “Jandarma Teşkilatımızın 186. kuruluş yıl dönümünü en içten dileklerimle kutluyorum. Vatanımızın huzur ve güvenliği için büyük bir fedakârlıkla görev yapan tüm Jandarma personelimize teşekkür ediyor, görevlerinde üstün başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Vali Çelik’ten İl Jandarma Komutanlığına Ziyaret
Yorumlar
Yorumlar (Yorum Yapılmamış)
Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Benzer Haberler
-
Cinayet Şüphelisi Olduğu İddia Edilen Eş Hakkari’de Yakalandı
-
Hakkari Cumhuriyet Başsavcılığı Tüm Bulguları Titizlikle Değerlendiriyor!
-
Hakkari Zap Spor Üstün Performansıyla Finale Yükseldi
-
Ertuş Son Yolculuğuna Uğurlandı
-
Hakkari’de Esnaf Bozuk Kanalı Kendi İmkanlarıyla Onardı
-
Ak Parti İl Başkanı Kaya’dan Rahmi Koç’a “Bu Sözler Espri Değil, Hadsizliktir”
-
AK PARTİDEN RAHMİ KOÇ’UN KÜRT KADININI HEDEF ALAN ÇİRKİN SÖYLEMİNE TEPKİ!
-
Belediye Başkanı Büyüksu’dan Hadsiz Fıkraya Sert Tepki
-
İl Başkanı Kaya’dan Taziye Ziyareti
-
AK Parti Hakkari İl Başkanlığı’ndan Dünya Çevre Günü açıklaması
-
Hakkari İl Emniyet Müdürlüğü’nden Başarılı Operasyon!
-
İl Başkanı Kaya’dan yaşanan üzücü kazaya ilişkin açıklama